Általános Szerződési és Felhasználási feltételek

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni Webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal. A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!

1. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

A vásárlás regisztráció nélkül lehetséges. Telefonon történő rendelés leadási lehetőséget is kínálunk. 

A megjelenített termékek kizárólag on-line, házhoz szállítással rendelhetőek meg. A kínált termékek 

az alábbiak szerint kategorizálhatóak: árnyékolástechnikai berendezések és azok alkatrészei, 

harmonikaajtók és alkatrészei, szúnyogháló rendszerek és alkatrészei, párkányok és azok tartozékai, 

építkezések és lakásfelújítások során használt épületgépészeti berendezések, alkatrészek.

A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt áfát (27%), azonban 

nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra!

A Szolgáltató és a Vásárló között létrejövő szerződés írásban megkötöttnek minősül, melynek nyelve 

a magyar. Külön nem kerül iktatásra és nem visszakereshető, azonban az Általános Szerződési 

Feltételek a Szolgáltató honlapján bármikor újra elérhetőek. A Szolgáltató és a Vásárló között 

létrejövő szerződés tárgyát a REDWEB-KER KFt. Webáruházainak internetes oldalain megjelölt 

szolgáltatások, termékek (áruk) képezik. A termékek lényeges tulajdonságait és jellemzőit az egyes 

termékeknél Webáruházunk minden esetben feltünteti. Az áru megrendelése a szerződés 

megkötésére vonatkozó ajánlatnak minősül. A szerződés a megrendelés Szolgáltató általi 

visszaigazolásának megérkezésével jön létre. A szerződés létrejöttének további lényeges előfeltétele 

a Szolgáltató Általános Szerződési Feltételeinek elfogadása.

2. Termékválasztás

A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló rá tud 

kattintani a kiválasztott termékre, amelyet vásárlási szándéka esetén a „Kosárba” gomb 

megnyomásával egy virtuális kosárba helyez. A vásárlás végén aztán ebben a kosárban egy 

összeállítást talál a kiválasztott termékekről, a számla végösszegéről és a szállítási költségekről. Itt 

leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket 

javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a végösszeget. Az oldalon szereplő termékképek 

illusztrációk! A termékek színeivel kapcsolatban fontos információ, hogy a monitoron megjelenített

színek a valóságostól eltérhetnek.

3. A rendelés elküldése

Ha elkészült a termékek kiválasztásával, akkor egyszerűen kattintson a "Kosár tartalmának 

megjelenítése" gombra, vagy a kosár képére. Rendelés előtt kérjük, olvassa el figyelmesen az 

"Általános Szoláltatási Feltételeinket" is, melyet a megrendelés elküldésével elfogad. A megrendelés 

elküldése és beérkezte után e-mailben vagy telefonon igazoljuk vissza megrendelést és tájékoztatjuk 

az áru várható megérkezési dátumáról.

4. Árak

Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett 

találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFA-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a 

szállítási költséget. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az 

áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után 

azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősíti a 

megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől. 

5. A rendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozása folyamatosan történik, munkanapokon 8-tól 18 óráig. A megrendelés 

feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben 

az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra. Ügyfélszolgálatunk 

minden esetben telefonon vagy e-mailben visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a 

megrendelését. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 8 munkanapon belül. (ez 

bizonyos egyedi méretű termékek legyártása esetén változhat, de erről a vevőt minden esetben 

tájékoztatjuk). Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy 

rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt. Fenntartjuk a jogot a 

már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő 

teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának 

előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére.

6. Visszaigazolás

Minden rendelésről e-mailben vagy telefonon visszajelzünk. Itt információt kap a rendelés 

beérkezéséről és a várható szállítási időpontról. 

7. Fizetési és szállítási feltételek

A megrendelt termék házhoz szállítás díjának fizetésének módja

Utánvétes csomagok esetén: A megrendelt terméket a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetni. A 

fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget 

tartalmaz. A számla és a garancia levelet a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a 

futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelelt sérülés esetén kérje 

jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll 

módunkban elfogadni! Biztosítunk lehetőséget a csomag értékének előre történő kiegyenlítésére, 

ebben az esetben a házhoz szállítás díja kedvezőbb. 

Házhoz szállítás, információkWebáruházunk megrendeléseit a Trans-o-flex futárszolgálat teljesíti. A szállítási díjtételek: utánvétes 

átvéttel: 1490Ft, előreutalással 1350 Ft. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra 

közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként 

célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. A futárszolgálat két kézbesítést 

kísérel meg. 

Felhívás a csomag

ok átvételével kapcsolatosan

Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki 

tudja fizetni annak díját a futárnak! Az át nem vett csomagok szállítási költségét és a visszakézbesítés

díját a megrendelőre terheljük, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő 

átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!

8. A szállítástól elállás

Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben 

meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában 

nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A 

megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

9. A termék visszaküldése

A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi 

állapotában vesszük vissza. Egyedi méretre gyártott termékeket nem áll módunkban visszavásárolni.

10. Jótállás és szavatosság

Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés esetén a Szolgáltató a 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet 

mellékletében felsorolt új, tartós fogyasztási cikkekre a jogszabályban előírt egy éves jótállást 

biztosítja, a (2013. évi V. törvény) Polgári Törvénykönyv és a 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet 

feltételei szerint. Ha a gyártó a termékekre a jogszabályban előírtnál kedvezőbb jótállási feltételeket 

vállal, a Szolgáltató is a gyártó feltételeivel azonos kedvezőbb jótállási feltételeket biztosítja a Vásárló 

részére. A jótállási határidő az áru átadásának napjával kezdődik.

Termékeinkre a (2013. évi V. törvény) Polgári Törvénykönyvben előírtak szerinti szavatossággal 

tartozunk. Szavatossági igényt abban az esetben érvényesíthet a vásárló, ha a szolgáltatott áru a 

teljesítés időpontjában nem felel meg a jogszabályban vagy a szerződésben meghatározott 

tulajdonságoknak. Ha a vásárló a hibát a szerződéskötés időpontjában ismerte, vagy azt ismernie kellett, a Szolgáltató mentesül a szavatossági felelősség alól. A teljesítéstől számított hat hónapon 

belül a Vásárló kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, 

mint az, hogy igazolja, hogy a terméket a Szolgáltató nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap 

eltelte után azonban a Vásárló a fentieken kívül azt is köteles bizonyítani, hogy az általa felismert 

hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt. A Vásárló a jelen szerződés teljesítésétől számított két 

éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

A fogyasztói szavatossági és jótállási igények intézése során a 19/2014. (IV.29.) NGM rendelet 

szabályai szerint járunk el. Szavatossági és jótállási igény érvényesítése esetén a Vásárló választása 

szerint elsősorban – választása szerint a Polgári Törvénykönyv foglaltaknak megfelelően – kijavítást 

és kicserélést követelhet kivéve, ha az ezek közül a Vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen 

vagy a Vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a 

kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás 

arányos leszállítását vagy a hibát a Vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással 

kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról a Vásárló egy másikra is áttérhet, azonban az áttérés költségét 

viselni köteles kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Vállalkozás adott okot.

Beszerelést követően termék sérülésről szóló hibabejelentést, a visszaélések elkerülése miatt, nem 

tudunk elfogadni. Kérjük, hogy a kiszállítást követően azonnal vizsgálják meg az átvett terméket. 

Amennyiben ennek során mennyiségi vagy minőségi hibát észlelnek azt írásban jelezzék.

A meghibásodások és balesetek elkerülése érdekében kérjük továbbá, hogy a termékek beszerelését 

kizárólag képzett szakember végezze. A szakszerűtlen beszerelésből (összeszerelésből) eredő 

károkért (amennyiben azt nem a Szolgáltató végezte), a Szolgáltató kizárólag abban az esetben felel, 

ha a szakszerűtlen beszerelés a használati útmutató hibájára vezethető vissza. Alkatrész jellegű 

termékek esetén semmilyen felelősséget nem tudunk vállalni.

A Szolgáltató tájékoztatja a Vásárlót, hogy a szavatossági vagy jótállási igényének bejelentése nem 

minősül a fogyasztóvédelemről szóló törvény szerinti panasznak.

A Szolgáltató a vonatkozó jogszabályoknak megfelelően és a hibásnak vélt termék valamint az eset 

összes körülményeinek megvizsgálását követően hozza meg döntését a Vásárló által bejelentett 

szavatossági vagy jótállási igényről. Amennyiben a Vásárló a Szoláltató döntésével nem ért egyet 

lehetősége van arra, hogy a Hajdú-Bihar-megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő 

Békéltető Testület eljárását kezdeményezze. A döntés elleni panasz benyújtásával és a Békéltető 

Testület eljárásával kapcsolatos további információk a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapján 

(www.nfh.hu) érhetők el.

11. Elállási jog

Ha a Vásárló olyan természetes személy, aki az árut önálló foglalkozása vagy üzleti körén kívül 

eljárása során rendeli, illetve vásárolja meg (azaz a Polgári Törvénykönyről szóló 2013. évi V. törvény 

értelmében fogyasztónak minősül), az áru kézhezvételétől számított 14 napon belül a szerződéstől 

indoklás nélkül elállhat. Írásban történő elállás esetén elegendő csak az elállási nyilatkozatot elküldeni a Szolgáltatónak 14 napon belül. Az elállási jog gyakorlására a fogyasztó és a vállalkozás 

közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Kormányrendeletben foglaltak szerint 

kerülhet sor. A Vásárló tehát az elállási jogát termék adásvételére irányuló szerződés esetén:

- a terméknek;

- több termék adásvételekor, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik,az 

utoljára szolgáltatott terméknek;

- több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak,

- a Vásárló vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától;

számított tizennégy napon belül gyakorolhatja.

A Vásárló az elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti 

időszakban is gyakorolhatja.

A Szolgáltató a Vásárló elállása esetén köteles haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való 

tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríteni a fogyasztó által 

ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget. A Szolgáltató a Vásárlónak visszajáró összeget a 

Vásárló által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza. A Vásárló kifejezett 

beleegyezése alapján azonban a Szolgáltató a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat, 

amelyből eredően a Vásárlót természetesen semmiféle többletdíj nem terheli.

Ha a Vásárló úgy dönt, hogy a fenti határidőn belül eláll a távollévők között kötött szerződéstől, 

köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül 

visszaküldeni, illetve a vállalkozásnak vagy a vállalkozás által a termék átvételére meghatalmazott 

személynek átadni. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a fogyasztó a terméket a 

határidő lejárta előtt elküldi.

A Vásárló köteles viselni a termék visszaküldésének közvetlen költségét! Jelen esetben – vagyis a 

távollévők között kötött szerződés esetén – a termék postai küldeményként nem küldhető vissza! A 

Vásárló felelős a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges 

használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért! A Vásárló viseli tehát – és így a 

szolgáltató követelheti - az áruban a fenti mértéket meghaladó használat miatt keletkezett sérülésből 

eredő károkat. Kérjük ezért, hogy fokozottan vigyázzanak az áru sértetlenségére! Elállás esetén a 

kedvezmények visszavonhatók, ha az elállás következtében nem teljesülnek a kedvezmények 

igénybevételéhez szükséges feltételek.

A fenti elállási jog kizárólag a Polgári Törvénykönyről szóló törvény értelmében fogyasztónak 

minősülő Vásárlókat illeti meg. A fent megjelölt 14 napos határidőn túl az elállási jog gyakorlását nem 

tudjuk biztosítani.

12. Adatkezelés

A webáruház használata során a redőnyÁRUHÁZ részére rendelkezésére bocsátott személyes 

adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki további fél számára, kivéve abban az esetben amennyiben 

az a Trans-o-flex alvállalkozója. (Pl: Futárszolgáltat, a megrendelés kézbesítéséhez). A webáruház 

böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítése statisztikai célokból. (IP cím, látogatás 

időtartama, stb). Ezen adatokat a redőnyÁRUHÁZ kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és 

alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k 

engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a 

böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy 

egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó 

böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül 

tárolásra. A megrendelés folyamán rögzített adatokat a redőnyÁRUHÁZ megrendelés teljesítéséhez 

használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből 

készült számla adatai a rendelés leadása folyamán magadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra 

kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra. A jelen általános szerződési 

feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött 

szerződésekről szóló 17/1999 (II.5.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, 

valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi 

CVIII. tv. rendelkezései az irányadók. A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá 

megrendelésének rögzítésével elfogadja az általános szerződési feltételeket, továbbá adatkezelési 

elveket. Jelen általános szerződési feltételek dokumentum nyomtatóbarát változatának letöltéséhez, 

és megtekintéséhez kattintson ide.

13. Üzemeltetői adatok

Honlap: www.redonyARUHAZ.hu, www.redonywebaruhaz.hu

Cégnév: REDWEB-KER KFT.

Székhely: 4110 Biharkeresztes Bessenyei u.8

Adószám: 23721834-2-09

Közösségi adószám: HU23721834 

Cégjegyzékszám: 09-09-022269

Kibocsájtó cégbíróság: Hajdú-Bihar Megyei Bíróság, mint Cégbíróság

Szerződés nyelve: Magyar 

Számla szám.: 10101243-08858600-01003007

Elektronikus elérhetőség: redonyaruhaz@freemail.hu 

Telefonos elérhetőség: +36 20 2852038

 

Jelen általános szerződési feltételek dokumentum nyomtatóbarát változatának letöltéséhez, és megtekintéséhez kattintson ide.

Kosár:
redőny alkatrész webáruház kosár
Megrendelését telefonon és e-mail-ben is leadhatja
Elérhetőségek
 e-mail küldés a redőnyáruház szakembereinek

redonyaruhaz.hu telefonos elérhetősége
Akciók