Általános Szerződési és Felhasználási feltételek
Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni Webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal. A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!
1. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre
A vásárlás regisztráció nélkül lehetséges. Telefonon történő rendelés leadási lehetőséget is kínálunk.
A megjelenített termékek kizárólag on-line, házhoz szállítással rendelhetőek meg. A kínált termékek
az alábbiak szerint kategorizálhatóak: árnyékolástechnikai berendezések és azok alkatrészei,
harmonikaajtók és alkatrészei, szúnyogháló rendszerek és alkatrészei, párkányok és azok tartozékai,
építkezések és lakásfelújítások során használt épületgépészeti berendezések, alkatrészek.
A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt áfát (27%), azonban
nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra!
A Szolgáltató és a Vásárló között létrejövő szerződés írásban megkötöttnek minősül, melynek nyelve
a magyar. Külön nem kerül iktatásra és nem visszakereshető, azonban az Általános Szerződési
Feltételek a Szolgáltató honlapján bármikor újra elérhetőek. A Szolgáltató és a Vásárló között
létrejövő szerződés tárgyát a REDWEB-KER KFt. Webáruházainak internetes oldalain megjelölt
szolgáltatások, termékek (áruk) képezik. A termékek lényeges tulajdonságait és jellemzőit az egyes
termékeknél Webáruházunk minden esetben feltünteti. Az áru megrendelése a szerződés
megkötésére vonatkozó ajánlatnak minősül. A szerződés a megrendelés Szolgáltató általi
visszaigazolásának megérkezésével jön létre. A szerződés létrejöttének további lényeges előfeltétele
a Szolgáltató Általános Szerződési Feltételeinek elfogadása.
2. Termékválasztás
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló rá tud
kattintani a kiválasztott termékre, amelyet vásárlási szándéka esetén a „Kosárba” gomb
megnyomásával egy virtuális kosárba helyez. A vásárlás végén aztán ebben a kosárban egy
összeállítást talál a kiválasztott termékekről, a számla végösszegéről és a szállítási költségekről. Itt
leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket
javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a végösszeget. Az oldalon szereplő termékképek
illusztrációk! A termékek színeivel kapcsolatban fontos információ, hogy a monitoron megjelenített
színek a valóságostól eltérhetnek.
3. A rendelés elküldése
Ha elkészült a termékek kiválasztásával, akkor egyszerűen kattintson a "Kosár tartalmának
megjelenítése" gombra, vagy a kosár képére. Rendelés előtt kérjük, olvassa el figyelmesen az
"Általános Szoláltatási Feltételeinket" is, melyet a megrendelés elküldésével elfogad. A megrendelés
elküldése és beérkezte után e-mailben vagy telefonon igazoljuk vissza megrendelést és tájékoztatjuk
az áru várható megérkezési dátumáról.
4. Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett
találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFA-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a
szállítási költséget. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az
áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után
azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősíti a
megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.
5. A rendelések feldolgozása
A megrendelések feldolgozása folyamatosan történik, munkanapokon 8-tól 18 óráig. A megrendelés
feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben
az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra. Ügyfélszolgálatunk
minden esetben telefonon vagy e-mailben visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a
megrendelését. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 8 munkanapon belül. (ez
bizonyos egyedi méretű termékek legyártása esetén változhat, de erről a vevőt minden esetben
tájékoztatjuk). Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy
rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt. Fenntartjuk a jogot a
már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő
teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának
előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére.
6. Visszaigazolás
Minden rendelésről e-mailben vagy telefonon visszajelzünk. Itt információt kap a rendelés
beérkezéséről és a várható szállítási időpontról.
7. Fizetési és szállítási feltételek
A megrendelt termék házhoz szállítás díjának fizetésének módja
Utánvétes csomagok esetén: A megrendelt terméket a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetni. A
fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget
tartalmaz. A számla és a garancia levelet a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a
futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelelt sérülés esetén kérje
jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll
módunkban elfogadni! Biztosítunk lehetőséget a csomag értékének előre történő kiegyenlítésére,
ebben az esetben a házhoz szállítás díja kedvezőbb.
Házhoz szállítás, információkWebáruházunk megrendeléseit a Trans-o-flex futárszolgálat teljesíti. A szállítási díjtételek: utánvétes
átvéttel: 1490Ft, előreutalással 1350 Ft. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra
közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként
célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. A futárszolgálat két kézbesítést
kísérel meg.
Felhívás a csomag
ok átvételével kapcsolatosan
Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki
tudja fizetni annak díját a futárnak! Az át nem vett csomagok szállítási költségét és a visszakézbesítés
díját a megrendelőre terheljük, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő
átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!
8. A szállítástól elállás
Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben
meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában
nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A
megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.
9. A termék visszaküldése
A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi
állapotában vesszük vissza. Egyedi méretre gyártott termékeket nem áll módunkban visszavásárolni.
10. Jótállás és szavatosság
Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés esetén a Szolgáltató a 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet
mellékletében felsorolt új, tartós fogyasztási cikkekre a jogszabályban előírt egy éves jótállást
biztosítja, a (2013. évi V. törvény) Polgári Törvénykönyv és a 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet
feltételei szerint. Ha a gyártó a termékekre a jogszabályban előírtnál kedvezőbb jótállási feltételeket
vállal, a Szolgáltató is a gyártó feltételeivel azonos kedvezőbb jótállási feltételeket biztosítja a Vásárló
részére. A jótállási határidő az áru átadásának napjával kezdődik.
Termékeinkre a (2013. évi V. törvény) Polgári Törvénykönyvben előírtak szerinti szavatossággal
tartozunk. Szavatossági igényt abban az esetben érvényesíthet a vásárló, ha a szolgáltatott áru a
teljesítés időpontjában nem felel meg a jogszabályban vagy a szerződésben meghatározott
tulajdonságoknak. Ha a vásárló a hibát a szerződéskötés időpontjában ismerte, vagy azt ismernie kellett, a Szolgáltató mentesül a szavatossági felelősség alól. A teljesítéstől számított hat hónapon
belül a Vásárló kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele,
mint az, hogy igazolja, hogy a terméket a Szolgáltató nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap
eltelte után azonban a Vásárló a fentieken kívül azt is köteles bizonyítani, hogy az általa felismert
hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt. A Vásárló a jelen szerződés teljesítésétől számított két
éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.
A fogyasztói szavatossági és jótállási igények intézése során a 19/2014. (IV.29.) NGM rendelet
szabályai szerint járunk el. Szavatossági és jótállási igény érvényesítése esetén a Vásárló választása
szerint elsősorban – választása szerint a Polgári Törvénykönyv foglaltaknak megfelelően – kijavítást
és kicserélést követelhet kivéve, ha az ezek közül a Vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen
vagy a Vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a
kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás
arányos leszállítását vagy a hibát a Vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással
kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.
Választott kellékszavatossági jogáról a Vásárló egy másikra is áttérhet, azonban az áttérés költségét
viselni köteles kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Vállalkozás adott okot.
Beszerelést követően termék sérülésről szóló hibabejelentést, a visszaélések elkerülése miatt, nem
tudunk elfogadni. Kérjük, hogy a kiszállítást követően azonnal vizsgálják meg az átvett terméket.
Amennyiben ennek során mennyiségi vagy minőségi hibát észlelnek azt írásban jelezzék.
A meghibásodások és balesetek elkerülése érdekében kérjük továbbá, hogy a termékek beszerelését
kizárólag képzett szakember végezze. A szakszerűtlen beszerelésből (összeszerelésből) eredő
károkért (amennyiben azt nem a Szolgáltató végezte), a Szolgáltató kizárólag abban az esetben felel,
ha a szakszerűtlen beszerelés a használati útmutató hibájára vezethető vissza. Alkatrész jellegű
termékek esetén semmilyen felelősséget nem tudunk vállalni.
A Szolgáltató tájékoztatja a Vásárlót, hogy a szavatossági vagy jótállási igényének bejelentése nem
minősül a fogyasztóvédelemről szóló törvény szerinti panasznak.
A Szolgáltató a vonatkozó jogszabályoknak megfelelően és a hibásnak vélt termék valamint az eset
összes körülményeinek megvizsgálását követően hozza meg döntését a Vásárló által bejelentett
szavatossági vagy jótállási igényről. Amennyiben a Vásárló a Szoláltató döntésével nem ért egyet
lehetősége van arra, hogy a Hajdú-Bihar-megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő
Békéltető Testület eljárását kezdeményezze. A döntés elleni panasz benyújtásával és a Békéltető
Testület eljárásával kapcsolatos további információk a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapján
(www.nfh.hu) érhetők el.
11. Elállási jog
Ha a Vásárló olyan természetes személy, aki az árut önálló foglalkozása vagy üzleti körén kívül
eljárása során rendeli, illetve vásárolja meg (azaz a Polgári Törvénykönyről szóló 2013. évi V. törvény
értelmében fogyasztónak minősül), az áru kézhezvételétől számított 14 napon belül a szerződéstől
indoklás nélkül elállhat. Írásban történő elállás esetén elegendő csak az elállási nyilatkozatot elküldeni a Szolgáltatónak 14 napon belül. Az elállási jog gyakorlására a fogyasztó és a vállalkozás
közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Kormányrendeletben foglaltak szerint
kerülhet sor. A Vásárló tehát az elállási jogát termék adásvételére irányuló szerződés esetén:
- a terméknek;
- több termék adásvételekor, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik,az
utoljára szolgáltatott terméknek;
- több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak,
- a Vásárló vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától;
számított tizennégy napon belül gyakorolhatja.
A Vásárló az elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti
időszakban is gyakorolhatja.
A Szolgáltató a Vásárló elállása esetén köteles haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való
tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríteni a fogyasztó által
ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget. A Szolgáltató a Vásárlónak visszajáró összeget a
Vásárló által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza. A Vásárló kifejezett
beleegyezése alapján azonban a Szolgáltató a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat,
amelyből eredően a Vásárlót természetesen semmiféle többletdíj nem terheli.
Ha a Vásárló úgy dönt, hogy a fenti határidőn belül eláll a távollévők között kötött szerződéstől,
köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül
visszaküldeni, illetve a vállalkozásnak vagy a vállalkozás által a termék átvételére meghatalmazott
személynek átadni. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a fogyasztó a terméket a
határidő lejárta előtt elküldi.
A Vásárló köteles viselni a termék visszaküldésének közvetlen költségét! Jelen esetben – vagyis a
távollévők között kötött szerződés esetén – a termék postai küldeményként nem küldhető vissza! A
Vásárló felelős a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges
használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért! A Vásárló viseli tehát – és így a
szolgáltató követelheti - az áruban a fenti mértéket meghaladó használat miatt keletkezett sérülésből
eredő károkat. Kérjük ezért, hogy fokozottan vigyázzanak az áru sértetlenségére! Elállás esetén a
kedvezmények visszavonhatók, ha az elállás következtében nem teljesülnek a kedvezmények
igénybevételéhez szükséges feltételek.
A fenti elállási jog kizárólag a Polgári Törvénykönyről szóló törvény értelmében fogyasztónak
minősülő Vásárlókat illeti meg. A fent megjelölt 14 napos határidőn túl az elállási jog gyakorlását nem
tudjuk biztosítani.
12. Adatkezelés
A webáruház használata során a redőnyÁRUHÁZ részére rendelkezésére bocsátott személyes
adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki további fél számára, kivéve abban az esetben amennyiben
az a Trans-o-flex alvállalkozója. (Pl: Futárszolgáltat, a megrendelés kézbesítéséhez). A webáruház
böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítése statisztikai célokból. (IP cím, látogatás
időtartama, stb). Ezen adatokat a redőnyÁRUHÁZ kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és
alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k
engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a
böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy
egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó
böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül
tárolásra. A megrendelés folyamán rögzített adatokat a redőnyÁRUHÁZ megrendelés teljesítéséhez
használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből
készült számla adatai a rendelés leadása folyamán magadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra
kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra. A jelen általános szerződési
feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött
szerződésekről szóló 17/1999 (II.5.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások,
valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi
CVIII. tv. rendelkezései az irányadók. A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá
megrendelésének rögzítésével elfogadja az általános szerződési feltételeket, továbbá adatkezelési
elveket. Jelen általános szerződési feltételek dokumentum nyomtatóbarát változatának letöltéséhez,
és megtekintéséhez kattintson ide.
13. Üzemeltetői adatok
Honlap: www.redonyARUHAZ.hu, www.redonywebaruhaz.hu
Cégnév: REDWEB-KER KFT.
Székhely: 4110 Biharkeresztes Bessenyei u.8
Adószám: 23721834-2-09
Közösségi adószám: HU23721834
Cégjegyzékszám: 09-09-022269
Kibocsájtó cégbíróság: Hajdú-Bihar Megyei Bíróság, mint Cégbíróság
Szerződés nyelve: Magyar
Számla szám.: 10101243-08858600-01003007
Elektronikus elérhetőség: redonyaruhaz@freemail.hu
Telefonos elérhetőség: +36 20 2852038
Jelen általános szerződési feltételek dokumentum nyomtatóbarát változatának letöltéséhez, és megtekintéséhez
kattintson ide.